Det var en stor opplevelse at Martin fikk NM gull for senior i Tønsberg . Han vant alle øvelser og poengsummen var klubbrekord og antageligvis god nok for å representere Norge i Nordisk Mesterskap. Disse resultatene kom ikke uten mye hardt arbeid og mange harde prioriteringer, utrolig gøy når det gir resultater.